KPI Dashboard, tools, data en onderzoek
meer resultaat dankzij werken vanuit een visie.
Om datagedreven te kunnen werken en snel te kunnen bijsturen, is het belangrijk om de juiste inzichten realtime beschikbaar te hebben. Voor een structurele optimalisatie van uw customer journey, bieden wij een dashboard op maat aan. Hierbij is het belangrijk de strategie scherp te hebben en te vertalen naar de juiste invulling.
Sterke basis voor optimalisatie
Onze Customer Journey Optimalisatie trajecten beginnen met het opzetten van een strategisch framework. Vanuit onze aanpak bepalen wij samen met u welke doelgroepen u, vanuit uw merkstrategie, op welke wijze het beste kunt bereiken en verder kunt begeleiden naar het einddoel. Dit framework is de basis voor een effectievere invulling van uw online marketing kanalen, content management, journey orchestration en ab-testen.
Customer Journey Optimalisatie dashboard
Het dashboard helpt u uw business te sturen op sterke Key Performance Indicators (KPI’s) voor doelgroepbereik, reisbegeleiding en omzetoptimalisatie. U kunt zo in een oogopslag zien waar er bijgestuurd moet worden om de doelstellingen te behalen. Het dashboard geeft u daarnaast het overzicht en de tools die u nodig heeft om uw online marketing centraal aan te sturen:
- In één oogopslag alle relevante inzichten uit al uw analytics tools (bijv. Google, Facebook, affiliate partners en eigen website data).
- Data is gestructureerd aan de hand van uw customer journeys. Maak eenvoudig verbinding tussen de inzichten uit de verschillende journey fasen en stem deze op elkaar af.
- Het dashboard bevat tools voor growth hacking, journey orchestration, ab-testen en bid management. Hierdoor kunt u snel bijsturen en testen.
Uw bezoekers worden automatisch geïdentificeerd en ingedeeld in segmenten, zodat u de juiste inzichten heeft om de reis van uw verschillende doelgroepen te optimaliseren Via dynamische filters kunt u verder inzoomen zodat u exact de inzichten heeft van het segment dat u wilt analyseren.